Ender's Saga (Saga o Enderu):
ES1 - Enderova igra (Ender's Saga #1) by Orson Scott Card - Bestseler:
Ender Vigin je genije za kompjuterske igre koje simuliraju rat. U njima uživa i pobeđuje.
Međutim, čovečanstvo je suočeno s realnom opasnošću od istrebljenja i potrebno mu je više od dobrog simulacionog stratega.
Kako će se Ender, koji ima samo šest godina, snaći u stvarnoj borbi?
Ratna škola je samo igra, zar ne?
ES2 - Govornik Za Mrtve (Ender's Saga #2) by Orson Scott Card:
Po završetku užasnog rata, Ender Vigin nestaje a javlja se jedan moćan glas: Govornik za Mrtve, koji priča pravu priču o ratu Insekata.
Mnogo godina kasnije, druga tuđinska rasa biva otkrivena.
I oni su čudni i zastrašujući – ponovo počinje stradanje čovečanstva.
Samo se Govornik za Mrtve usuđuje da se suoči s misterijom i istinom...
„Ovo je najjača Kardova knjiga. Govornik ne samo što konkuriše Enderovoj igri – on je prevazilazi.“ – Fantasy Review
ES3 - Ksenocid (Ender's Saga #3) by Orson Scott Card:
Xenocid nastavlja gdje je “Govornik za mrtve” stao, prenoseći potencijalna otvorena pitanja dalje, no također provlači i uvijek ista pitanja ksenocida i opstanaka jedne inteligentne rase nauštrb druge.
Xeno kao “strano” i cide kao sistematsko uništavanje, aluzija je na genocid izvanzemaljske rase, čin poput onoga kojeg je Ender počinio nad Kukcima u prvom romanu.
ES4 - Deca uma (Ender's Saga #4) by Orson Scott Card:
Sa ovim završetkom "Enderove sage" Card se vrača priči o Enderu Wigginu.
Njegov je svijet Lusitania ugrožen od strane istog oružja, koje je on sam koristio pre mnogo godina.
Jedino Jane, kompjuterska inteligencija, koja se razvijala s njim preko 3000 godina, može spasiti njegov planet.
0 comments:
Post a Comment